Sunday, June 12, 2022

Kan ni gissa vad jag köpte i Maj?

 


Har dröjt lite men här kommer en rapport kring köp för Maj månad. Med så många innehav som jag har blir det alltid lite klurigt att bestämma sig för vad jag ska lägga pengarna på. Det blir ofta på känsla om jag ska vara ärlig 😀

Ibland kollar jag på direkavkastning, ibland på trend (har aktien gått extra dåligt kan jag tycka den är billig och då vill jag ha fler) och ibland vill jag bara köpa något stabilt och inte fundera mer på saken.

Här är de bolag jag köpte i Maj.

KF
Omega Healthcare Investors 10st
Manulife Financial Corp. 17st

ISK
XACT Norden Högutdelande 44st
Samhällsbyggnadsbo. i Norden AB ser. B 100st
Nordnet AB 20st

Längtar redan tills det är dags för nya inköp Jag låter alltid utdelningarna samlas på hög under månaden och sen gör jag köp i samband med lön.

Allt gott!

/Divi


No comments:

Post a Comment